Pretraži Jinxie's Designs :



predložak za web preglednik Mozilla Firefox najbolje vidljiv pri rezoluciji od 1024x768

© Sadržaj ovog bloga zaštićen je copyrightom. ©




Ako me želite dodati u linkove, možete koristiti ovaj banner!







Sve o narudžbama

19:32 - srijeda - 20.08.2008.

Dakle. Naružbe.
Za razliku od mnogih blogera koji izrađuju predloške, primam narudžbe za preloške.
Također prerađujem predloške originalno namijenjene BlogSkinsu i MySpaceu.
Ponekad mi treba vremena da narudžbe dovršim, ali uzmite u obzir da imam život i kad nisam za računalom i da često imam osobne probleme.
Nastojim da svaki predložak bude drugačiji i poseban, ali možda vama moji predlošci nisu po ukusu. U tom slučaju, moj topli savjet je: kliknite ovdje.
Najčešće mi se stare predloške ne da prerađivati, ali dajte mi malo vremena, i dobit ćete što se željeli.

Edit {{23. listopad 2008., 21.31}}:
Isprike svim naručiteljima predložaka. Imam problema sa računalom i zdravljem, pa nemam volje/inspiracije raditi predloške. Potrudit ću se završiti ovu turu predložaka što prije mogu jer zaista predugo čekate.
Jinxie™


Edit {{18. siječanj 2009., 13.32}}:
Ponovno primam narudžbe za predloške, ali neću raditi sve predloške. Ako je riječ o predlošcima s bandom ili pjevačem/icom, vodite računa o mojem glazbenom ukusu. Naravno da neću imati apsolutno nikakve volje raditi predloške posvećene turbo-folku ili osobama koje sramote glazbu (nemojte me smatrati glazbenim rasistom - smatram mnoge ljude koji ne spadaju ni u kakav rock ili metal odličnim glazbenicima, ali za boy bandove, emo promotore i slične gluposti nema šanse da radim predloške). Hvala na poštovanju!
Jinxie™

Comments ¦¦ 21 ¦¦ P ¦¦ Comments on/off



<< Arhiva >>




Web layout, including all its contents, by Jinxie©. No redistribution allowed. Copyright © 2007-2009 by Jinxie's Layouts. All rights reserved.